Wednesday 23 October 2013

SYURGA itu dibawah tapak kaki ibu :)

Tiada niat berkarya untuk terbitkan kesedihan. Tetapi apabila "ibunda" yang dibicarakan pasti bermain perasaan dan air mata. 

kadang-kadang ada masa tertentu sahaja anak-anak rasa rindu dan sayang kepada ibu tercinta. Bukan bermaksud langsung tiada perasaan kasih dalam setiap saat hidup ini, tetapi ada masa yang membuatkan kita betul-betul menghargai. 

Sayang pada ibu?

tak perlu soalan diaju, sudah terang ibu lah segalanya. Syukur bagi seorang anak dianugerahkan jiwa dan hati yang selalu menyayangi ibunya. Untung bagi seorang ibu, dirinya disayangi dicintai oleh insan daripada darah dagingnya.

Tiada nukilan yang boleh menyampaikan rasa kasih seorang anak kepada insan bergelar ibu. Cukup sekadar satu perasaan yang dirasai sendiri dengan harapan semoga tuhan mengerti rasa sayang yang tidak terungkap itu.

Semoga ibu diseluruh dunia, bisa gembira bahagia. amin:')
.........


*Bile dekat ada ego nk tnjuk syg, bile jauh adk rndu ma 
Biar separuh badan ma kna uji jd kaku, jalan ma harap tongkat nk maju, pakai mkn ma sentiasa kna bantu, kdg2 sakit hanya tuhan yg tahu, abah adik kak ti kak sue kakda abg wan abg wadi nak ma tahu..kami RINDU ma yg dlu..mulut ligat mmbebel xkira masa, pakar semua prkara, semangat biar kami trus mara, sbb 2 kami doa nak ma mcm biasa:'(
*ujian tuhan ajar byak benda, syg kami pada ma xtrkira:')
 









No comments :

Post a Comment